קוסמטיקה

ישנם טיפולי קוסמטיקה שונים, כאשר בין טיפולי קוסמטיקה התופסים יותר ויותר עניין ומודעות בשנים האחרונות נכלל איפור קבוע. יתרונו העיקרי של איפור קבוע הוא: החסכון בזמן. איפור קבוע חוסך מאיתנו את הצורך לאפר את עצמנו על בסיס יומי, היות והתקשטות זו גוזלת זמן וממאיסה את עצמה על רבות מאיתנו. אחד מהאזורים בפנים שגם כן ניתן לעצב באופן קבוע הן הגבות. עיצוב גבות כזה, מעניק להן מראה שיקי הנשאר לאורך זמן וחוסך את הביקור החודשי אצל הקוסמטיקאית. המינוס היחיד: הצורך לחדשו כל שנתיים-שלוש. עיצוב גבות די השתנה במהלך השנים. בשנות החמישים למשל היו מקובלות הגבות העבות. עשרים שנה מאוחר יותר הגבות הפכו להיות דקיקות יותר וכיום ישנה חזרה שוב לגבות המלאות. טיפול קומסטיקה של הגבות, אל להם להעשות בתדירות גבוהה מדיי וזאת היות שאם עיצוב גבות נעשה בתדירות רבה מדיי, הצמיחה שלהן הופכות להיות דלילה ולא אחידה עד כדי קרחות בגבה.
אומנם קוסמטיקה תמיד מצטיירת כמשהו זמיני והפיך, אך איפור קבוע נחשב לקעקוע פרמננטי. אומנם הקעקוע הוא שטחי יותר מקעקוע של הגוף, אבל כוון שיש כניסה לשכבת הדרמיס, איפור קבוע נכלל בקטגוריית הקעקועים. לעתים ניתן לטשטש איפור קבוע לא מוצלח, בין אם מדובר בקו השפתיים או עיצוב גבות, אך עדיין לא ניתן לטשטש אותו באופן מוחלט ולכן במקרה שאישה אינה מרוצה מהתוצאה, יקח כמה שנים עד שטיפולי קוסמטיקה יצליחו למחוק את הנעשה לגמרי.
כאשר אתם בוחרים מכון קוסמטיקה שיבצע לכן איפור קבוע, חשוב ללכת על מכון מסודר עם רישיון עסק היות ומכון קוסמטיקה סביר להניח שישמור על סטריליות ביתר שאת מקוסמטיקאית העובדת בביתה. שמירה על סטירליות חשובה על מנת למנוע הדבקות במחלות כמו: איידס, צהבת ושחפת. מי שיש לה עבר של הרפס, כדאי לה להמנע מכלל טיפולי איפור קבוע, כולל עיצוב גבות.
לפני שעושים איפור קבוע מכל סוג: בין אם התפחת שפתיים, איילנר פרמננטי או עיצוב גבות, כדאי לבדוק איך השינוי המבוקש נראה כשהוא עדיין בר שינוי. זאת אומרת איפור ניסיון לפני שהולכים על איפור קבוע. כך את יכולה לחוש כמעט בזמן אמת עד כמה השינוי שאת מייחלת לו הולם אותך, לפני שאת הופכת אותו לקבוע.