טיפול באקנה

טיפול באקנה


פצעי אקנה או פצעים על הפנים, הינו דבר שתוקף אחוז לא מבוטל מהאוכלוסיה. אחת הדרכים להלחם בפצעים, בעיקר בגיל מבוגר הוא באמצעות טיפול באקנה במכון קוסמטיקה. כאשר מגיעים למכון קוסמטיקה, העור עובר טיפולי פנים אינטנסיביים שהבית הפרטי אינו יכול לספק. כאשר מדובר על טיפולי אקנה, הטיפול כולל: ניקוי יסודי שכולל פילינג יסודי הממיס את שומן העור שנראה בצורת פקקים ומאפשר לעור ניקוז זריז יותר שלהם. טיפולי אקנה עוזרים גם למתבגרים, יחד עם זאת יותר קל להלחם בהפרשת השומן שיוצרת האקנה כאשר מדובר בעור מבוגר שאינו דינמי כמו עור צעיר.
חשיבותם של טיפולי אקנה היא בעיקר אסטטית. אך טיפולי פנים רגילים גם כן חשובים. הניקוי היסודי והחומרים הפעילים שמחדירים אליו במכון קוסמטיקה גוררמים לעור להראות טוב יותר ומאיטים את תהליך הזדקנותו. העור עובר תהליך רענון ומיצוק. ישנם מכוני קוסמטיקה הממליצים על טיפול חודשי, אך בהחלט שזה מיותר ואפשר ואף רצוי לא לעשות יותר משלושה ארבעה טיפולי פנים בשנה. מכון קוסמטיקה הממליץ על יותר מכך, בדרך כלל מפעיל שיקול כלכלי גרידא.
על מנת לשמור על עור הפנים גם בבית מומלץ:
§ להשתמש בקרמי לחות- להקפיד על קרם לחות שונה ליום ולילה. אם מקפידים על שימוש נכון ויעיל בקרמי פנים אפשר לחסוך במחזורי טיפולי פנים במכון קוסמטיקה.
§ שימוש במסכת הזנה- שימוש זה עוזר גם במקרה של עור העובר טיפולי אקנה מקצועיים היות והמסיכה פותחת את הנקבוביות, מסלקת שומנים ונותנת לעור לנשום.
§ ניקוי פנים- כמו שכל טיפולי פנים במכוני קוסמטיקה כוללים ניקוי הפנים לפני הכל, כך גם בבית, צריך לנקות את הפנים לפני השינה ולפני שמחדירים קרמים לעור. ניקוי זה חשוב לא פחות אצל מי שסובל מאקנה וזקוק לאותם טיפולי אקנה מקצועיים או ביתיים. טיפולי אקנה ללא שטיפה יסודית של עור הפנים קודם, אינם אפקטיבים כלל.
§ פילנינג- הפילינג הביתי גם כן חשוב גם אם הוא לא שווה ערך באיכותו ועוצמתו לפילינג במכון קוסמטיקה. רצוי להקפיד לעשות זאת פעם בשבוע, דבר שיתחזק את אותם טיפולי פנים הנעשים במכון קוסמטיקה.